Atelierele organizate week-end-ul trecut

Din seria atelierelor de week-end intitulate Tradițional și modern, sâmbătă a fost primul atelier în expoziția Zoolandia de Raluca Arnăutu la Anaid Art Gallery. Pentru început Raluca, una dintre participante, ne-a învățat să facem flori din hârtie – ceea ce ne-a pregătit pentru atelierul propriu-zis, în cadrul căruia am decupat și lipit materiale textile. Am mers apoi să vedem expoziția, admirând modul în care este prezentat Câinele semănând cu un balaur alb și puternic. Ne-au impresionat iscusința cu care au fost așezate penele, piciorușele, cele trei perechi de ochi sau nenumărații dinți cu picături de rouă. Și mișcarea câinelui trecând dintr-un perete într-altul! La atelier am desenat un animal, am decupat forma pe un material potrivit și am asamblat cele două fețe, am ales ochi din mărgele sau paiete, am adăugat pene roșii sau albastre. Între timp am ascultat nu o legendă, ci chiar trei (la cerere), am mai realizat câte un colaj cu animale în peisaj – iar melana și bilele de polistiren s-au numărat printre materialele preferate pentru realizarea cerului. La final ne-am gândit că animăluțele noastre pot fi transformate în broșe și am zâmbit cu mulțumire, așteptând deja următorul atelier; ne-a plăcut să lucrăm cu tot felul de materiale, dar de pictură parcă ne simțim mai aproape. Iar Lumea acvatică sună foaaarte interesant!

În ziua de duminică am fost la Muzeul Hărților. A fost puțin mai agitat, se putea și mai bine; numărul de copii pe care îi așteptam s-a dublat la fața locului, n-am ajuns cu toții la ora de începere deci o parte dintre noi am ratat prezentarea temei,  categoria de vârstă cam prea largă.  Dar ne-am făcut prieteni noi și am primit sugestii utile de la câțiva părinți.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

